iRiver stawia na Androida

iriverk2
iRiver w walce z iPod touch rozważa wydanie odtwarzacza opartego o systemu Android. iRiver K2 ma stać się godnym (a nawet lepszym) konkurentem dla amerykańskiego rywala. Nowy player będzie posiadać 3,5-calowy ekran dotykowy, WiFi, Bluetooth, przeglądarkę internetową, akcelerometr i zintegrowany, cyfrowy tuner TV.


iriver_android
Wiadomość pochodzi od australijskiego dystrybutora – CR Kennedy, menadżera produktów iRiver (Danny Bejanoff), który przedstawił listę nadchodzących urządzeń koreańskiego koncernu na której znalazł się także K2. Funkcjonalność nowego odtwarzacza jest niemal taka sama jak u iPoda touch, jedynie co, to brak mu dostępu do App Store. K2 jak na razie jest w fazie testów.





[Źródło: ]

Podobne wpisy:

  • brak

3 odpowiedzi

  • >Paweł Orzech
    31-07-2009 | Permalink |

    Android ma parcie i w starciu z systemem z iPoda Touch albo iPhona ma duże szanse wygrać, chociaż moim zdaniem lepiej byłoby gdyby iRiver dodało do swojego portfolio coś z androidem aby być bliżej użytkowników androida / wspierać androida, niźli aby robili to po to, aby zniszczyć iPoda Touch.

  • >marsjaninzmarsa
    31-07-2009 | Permalink |

    Nie ma do App Store, ale ma do Android Market ;)
    A co do samego Androida, to jeśli chcą mieć jakiekolwiek szanse, to lepiej żeby dodali własną aplikację do odtwarzania mp3 – ta domyślna z tego, co widziałem na screenach, nie grzeszy wyglądem…

  • >peter
    01-08-2009 | Permalink |

    iRiver, był dla mnie zawsze synonimem najwyższej jakości dźwięku, miałem kilka odtwarzaczy tej firmy i każdy grał dwa razy lepiej od najlepszego ipoda, nie wspominając o dobrej jakości dołączonych słuchawkach, długim (50 godzin !!! – T10) czasie działania na JEDNYM paluszku, czy wbudowanych efektach SRS WOW, TrueBass, 3D, etc..

    Bez dwóch zdań, najlepsze playery dla świadomych melomanów.

Skomentuj ten wpis

Dodaj swój komentarz lub trackback ze swojej strony. możesz również subksrybować komentarze via RSS.

Twój adres nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych *